Thursday 26 March 2009

Terima Kasih Ya Allah...

Ya Allah... dengan rasa ikhlas dan rendah diri... aku mengucapkan syukur dan terima kasih kepada Mu kerana sehingga ke hari ini.... aku masih dapat melihat dunia Mu yang sangat indah ini.... aku masih dapat menghirup udara yang bersih dan segar... aku dapat menikmati pelbagai makanan dan minuman yang lazat dan menyihatkan .... aku masih dapat berjalan diatas muka bumi Mu yang luas terbentang ini.... aku dapat mendengar kicauan burung dan bunyi-bunyian yang mengasyikan... aku dapat menggunakan kedua2 kaki dan tanganku untuk bekerja.... aku mempunyai isteri dan anak2 yang baik dan sihat.... aku masih mempunyai ibubapa dan saudara yang menyayangiku sebagaimana aku menyayangi mereka... dan aku berterima kasih kepada Mu di atas segala nikmat, rahmat dan rezeki yang Engkau limpahkan... yang tidak terkira banyaknya.... Terima Kasih Ya Allah diatas segala perlindungan yang Engkau berikan... Engkaulah Tuhan Yang Maha Pemurah... Maha Pengasih dan Maha Penyayang.

No comments: