Wednesday 29 October 2008

Akhirnya........


Akhirnya menjadi juga aku nak buat blog sendiri...... walaupun hasrat ini terbenih setahun yang lepas..... namun aku tidak punya kekuatan.... tidak punya semangat untuk membinanya.... bukanlah susah sangatpun nak membina blog sendiri.... dek kerana macam-macam hal yang membelenggu... langsung hasrat itu terkubur begitu sahaja.... tapi sejak akhir-akhir ini.... apabila ku lihat ramai rakan2 yang mula membina blog sendiri.... tiba-tiba aku jadi bersemangat kembali..... kadang-kadang apabila nak buat sesuatu... aku ni macam tidak bersungguh.... macam hangat-hangat taik ayam.... mula-mula berkobar-kobar.... bila dah hilang panas... mulalah niat tu perlahan-lahan hilang.... tapi kali ini... aku nak buat betul-betul... aku mempunyai tujuan sendiri kenapa nak buat blog ni.... bukan sekadar nak belajar menulis... bukan sekadar nak berkongsi cerita... tapi aku ada tujuan......

No comments: