Friday 16 January 2009

Mat Jenin Moden : Berangan & Berjaya

Kisah Mat Jenin memang popular di kalangan orang Melayu, ianya telah disampaikan sejak turun temurun oleh orang-orang dahulu. Mat Jenin ialah sebuah cerita yang mengisahkan seorang pemuda miskin yang suka berangan-angan. Oleh kerana malas dan suka berangan-angan, dia akhirnya mati kerana jatuh dari pokok kelapa. Orang dulu-dulu memang tidak suka kepada orang yang kuat berangan dan malas.
Namun didalam buku Mat Jenin Moden : Berangan & Berjaya, penulis buku tersebut iaitu Shahifol Arbi Ismail telah menerangkan 7 langkah bagaimana berangan-angan boleh membawa kepada kejayaan. Apa yang beliau tulis didalam buku ini adalah bagaimana Hukum Tarikan (Law of Atraction) dapat menjadikan impian seseorang satu realiti.
Kepada sesiapa yang berminat untuk mendapatkan buku ini, bolehkan klik gambar buku yang saya letak di ruang sebelah kanan blog ini dan dapatkan maklumat bagaimana untuk membeli buku ini. Buku Mat Jenin Moden adalah merupakan sebuah buku dan bukan e-book seperti kebanyakan buku yang dijual melalui internet. Selamat Berjaya

No comments: