Saturday 1 November 2008

Rahsia Tarikh Lahir

Artikel ini dipetik dari blog mastershifoo.wordpress.com
Salamunamaste…

Setiap kita memiliki Rahsia unik disebalik tarikh kelahiran kita. Takdir kelahiran kita ditentukan oleh Yang Maha Pencipta. Saat kelahiran seseorang dilihat sebagai saat insan tersebut hadir (lahir) ke sistem alam yang sedia pada kitaran dan ketetapannya. Lalu, memahami rahsia tarikh pada hari tersebut umpama membongkar POTENSI DIRI yang tersembunyi. Potensi ini memiliki kekuatan & kelemahannya. Pertembungan nombor-nombor pada digit-digit tarikh menyimpan maklumat-maklumat yang tersendiri. Banyak kaedah untuk membongkar rahsianya. Ada yang berlatar-belakangkan ilmu falaq, i-ching, astronomi, astrologi dan sebagainya.

Membongkar RAHSIA ini merupakan sebuah pengalaman yang menarik. Bukan menilik nasib, namun melihat pattern atau corak yang membentuk kebarangkalian yang mempunyai daya ketepatan yang tinggi. Umpama ahli astronomi & astrologi mengkaji alam untuk mengetahui arah tiupan angin, cuaca, peredaran bintang, peralihan bulan, waktu solat, perubahan musim, tarikh berpuasa, hari raya dan lain-lain.. ianya mempunyai POLA CORAK yang boleh dikodkan. Menyah-kodkannya akan memberikan beberapa maklumat berguna untuk PANDUAN manusia.

BUAT PEMBACA YANG BERMINAT UNTUK DAPATKAN “LAPORAN ANALISIS TARIKH LAHIR” ANDA.. ANDA BOLEH MELAYARI BLOK : mastershifoo.wordpress.com.

2 comments:

yonghaslina said...

betul...nie la blog yg yong jumpe ari tu...tapi dalam blog tu cuma ada mention perkabaran dari brighton...yong ingat lagi...dia tulis terima panggilan dari brighton...ssooo betulla abg adnin n kak su....ksiannye..bolg dia ilang....so sad...seingat yong blog dia kaler putih kan....yong masa tu dok cari2 gak kot kot dapat contact number org brighton...n kalo tak silap yong ada mintak ngan master shifo tapi xde balasan...heheheh...berjumpa akhirnye....kuahkuahkuah

Master Adnin said...

Ye.... betul2....kami lah tu... mastershiifo tu GURU kami..... memang kesian kt blog tu... ada orang cuba sabotaj... langsung hilang semua fail... skrg ni GURU kami cuba buat blog baru.. tu yg jadi mastershifoo... dulu nama web dia 7chakra...